fredag 29 oktober 2010

vilka människor det finns..

nyss hemkommen från världens sunkigaste fest ute i skogen.
vilka människor det finns liksom..
tänker inte nämna några namn i min blogg, men finns en individ jag har haft en lite fight med för att hon var på min förra pojkvän som fan!
hon stalkade honom på en fest vi var på och skrev massa lustiga saker till honom som typ "jag vet att du vill ha mig egentligen du bara ljuger!"
typ pscyko!?
men hon kom iallafall fram till mig ikväll..
håret åt alla håll (fast det är det ju alltid!?) och sminket, ja ni fattar vad jag menar..
men iallafall, hon kommer fram när jag, mikaela, daniel & mathias står och pratar..
hon: tystnaden som uppstår när ******* kommer
*ingen säger något*
hon: hej rebecca.
*ingen säger något*
hon: ny pojkvän?
jag: ja?
hon: jag ska inte vara på honom, jag lovar!
jag: nej det ska du inte!
hon: hur är det annars då?
jag: jo det är jätte bra nu när jag slipper ha dig efter släpandes, jag får ju ha mina pojkvänner ifred.


åh herregud var verkligen bara tvungen att skriva det där :)
nu ska jag och bästi kolla på film & sussa!
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar