onsdag 27 oktober 2010

flickdrömmar

nu börjar det minst sagt bli tråkigt att bara ligga här hemma med denna förbannade hostan och lukta illa!
okej, jag luktar faktiskt inte illa, lovar!
men på tal om annat, i brist på något att göra sitter jag och sjunger.
hade jag kunnat sjunga hade det ju givetvis varit roligare, men såhär för mig själv gör det ju inte så mycket om det låter illa eller inte.
innan jag kom på att det var frisör jag ville bli så ville jag bli sångare.
en såndär typiskt flickdröm.
har alltid varit så flickig av mig.
barbie, my little ponny, bratz och vad allt nu hette man hade..
tills jag typ 12-13 då jag helt plötsligt blev värsta emot och aldrig i hela mitt liv skulle ta på mig en kjol igen.
och det där med kjolar måste jag faktiskt erkänna att jag började med för inte alls så längesen igen..



såhär ser jag typ ut nu och jag vet att mina skillz i paint är bezt så no comments tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar