söndag 17 oktober 2010

bildbomb!

lite bilder från min vecka/helg.
har ju blivit lite dåligt med bilder, men jag orkar aldrig lägga in bilder från mobilen ju :D
men just idag orkade jag det otroligt nog!

Tisdag:
Matilda var ju här och jag bakade lite :)





lite bilder på mina mumsiga hallonmuffins. eller vad säger du matilda, mumsiga va? ;)

Onsdag:
försökte komma på en bra uppsättning till dockan..



Torsdag:
heldag i salongen, woho! :D
schamponering, klippning, färgning, uppsättning och massor annat hann vi med.



Fredag:
gjorde huvudmassage och en slinga på min kära bror. fejnt!



& kollade på iron man 2..




& träffade Daniel en stund :D



Lördag:
senderade dagen med mikaela & mathias.
vilket var mycket efterlängtat :)
gosade med kissemissarna med, såååå sööta!







söta ju!? :D
men nu ska
jag ta en dusch och fixa lite på rummet.
hörs senare.
puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar