måndag 25 oktober 2010

sjuk & uttråkad chey!

fan hatar verkligen att vara sjuk!
har varit lite små krasslig sen i fredags, men nu kan man verkligen säga att helgen straffade mig..
att springa ute i regn utan skor när man är förkyld är ju ingenting jag rekomenderar..
feta förkyldningsblåsor i hela käften, kan knappt andas och näsan rinner 24/7 (y)
bra start på en bra vecka :) inte..

känns som att jag redan gjort allt idag så är ju lite smått uttråkad nu.
jag har sovit, kollat på alla filmer jag ville se och spelat.
& vad ska jag göra nu!?
rummet ser ju förjävligt ut, men bara tanken på att städa får mig att förflytta mig ett steg närmare sängen så tror inte jag ska satsa på det idag.
men juste!
kan ju passa på att berätta om helgen nu då..

Fredag:
spenderade kvällen med mikaela & mathias som vanligt :)
jag somnade till idol för jag mådde bajs & sen kom micke & jacque.
sen fick vi för oss vid typ ett att vi ville åka till mc donalds, så vi packade in oss i mickes bil och åkte.
mathias fick sitta där bak med den dreglande hunden :)
på vägen hem lyssnade vi på gamla barnlåtar och jag svär att jag kunde alla, alltså alla :o

Lördag:
jag och mikaela vaknade vid halv två och slöade bort hela dagen.
sen på kvällen åkte vi till micke och var med gänget + några till..
ah inga mer kommentarer om det kvällen.

söndag:
död död död död död död död död död
sängen sängen sängen sängen sängen
alvedon alvedon alvedon
& sen träffade jag daniel på kvällen, som jag inte hade träffat på hela helgen :)

så såg min helg ut :)
nu ska jag komma på något att sysselsätta mig med.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar