söndag 17 oktober 2010

snabb inlägg som fan

efter 2 avsnitt (som jag dock redan sett 2000 gånger) av kenza & tyra show känns det redan bättre!
jag är en sån där männiksa som inte har något "mellanting" mellan skit ledsen & as förbannad, utan antingen är jag det ena eller det andra..
lite smått jobbigt både för mig själv och folk i min omgivning, men det är bara att vänja sig :)
men ah nu skiter vi i det!
har precis packat och duschat åså inför imorgon.
såg nu i sista sekund att jag inte packat ner min älskade kära plattång, så jag gjorde det nu med :) haha.
har ju studiedag imorgon. ska bli så jävla skönt att åka iväg och shoppa lite.
men nu jävlar är det bråttom! håhåjaja
nejmen, skojar :D haha puss på er & ha så kul i skolan imorgon suckers ;)
pussN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar