söndag 7 november 2010

time for bed

nu är klockan snart halv 12.
har precis kollat på Bridget Jones filmen som gick på trean med mami :)
dagen har bestått av släkt kalas för min bror, plugg, pojkvän & planera vad jag ska önska mig i julklapp.
måste bara säga att jag avskyr släktkalas!
inte det att jag har någonting emot min släkt, absolut inte!
men själva grejen - släktkalas, så jävla tråkigt!
säger som jag brukar - när jag blir stor och får barn ska jag förbjuda dom att ha släktkalas.
likaså bordsplacering.. det är väl förfan bara att sätta sig vart som, spelar det någon roll? NEJ!
känner att jag går hårt mot min pappa nu, men han vet redan min åsikt så..
& imorgon drar skolan igång igen..
känns otroligt opeppt nu, men så är livet!
ska ta en dusch nu och kolla på film innan jag ska sova.
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar