onsdag 3 november 2010

aj aj aj

vaknade vid klockan 6 idag av att pappa växkte mig och sa att vi skulle sjunga för rickard, trodde helt seriöst jag skulle dö..
att gråta till man tillslut inte orkar mer och deckar är inte allt för kul..
sen trodde jag att jag hade min massage tid vid 9 idag på morgonen, men jag läste fel. den var vif 10.45 så gick upp helt i onödan, fyfan vad detta inte är min dag!
är helt öm i ryggen och nacken nu efter massagen.
ska sova ett tag nu, är helt slut!
sen ikväll tror jag bästi kommer och så blir det lite mys hemma eftersom rickard fyller år åde :)



iinte okej att ha såhär ont!
kom på nu med hur mycket jag har saknat min bärbara dator, fattar inte hur jag kunde tycka det var så jobbig förut..
VI SOM VARIT MED OM SÅ MYCKET TILLSAMMANS <3<3<3<3
nej jag skojar!
nu ska jag spela cod tills jag somnar!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar