måndag 8 november 2010

tidsfördriv

om mig

Personligt:

Namn: Rebecca Höglander
Piercingar: 2
Tatueringar: 1
Längd: 168 cm
Skostorlek: 37/38

Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja det önskar jag verkligen!
Tänker du på att ta självmord: nej verkligen inte!



Dricker du alkohol: inte just nu, nej.
Röker du: nej!
Vilket shampoo använder du: bed head.
Vilken parfym använder du: flower bobmb från viktor & rolf
Vad är du rädd för: fåglar & fiskar
Gillar du att tvätta: aldrig provat..
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja det är gött!




Senaste:
Film du hyrde: hyrde? hm, minns jag inte..
Film du köpte: kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: min väckaklocka idag på morgonen

Personen du ringde: mathias
Tv program du tittade på: ensam mammma söker
Personen du tänkte på: ja du.
Personen du fick mail av: patryjca hjälpte mig att fuska lite förut,så av henne ;)
Personen du fick brev av: vet inte..
Personen du fick sms av: daniel.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår..



Annat:
Vad har du gjort idag: försovit mig och varit i skolan.
Var det kul: nej!
Hur tidigt stiger du upp: 6.30
Gillar du att slåss: oja!
Vad ska du göra idag: vet inte..
Är du seriös: när jag feel for it
Vad är du allergisk mot: nötter



Just nu:
Var har du ont: mina ben, mitt finger, min nacke, min axel & ja, överallt!
Var är du just nu: skolan
Sms:ar du just nu: yes
Har du ätit nyligen: 30 minuter sen

Antal:
Gånger du varit kär: 2
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte..
Hjärtan brustit på grund av dig: 2, vad jag vet..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet ej
Ärr du har på kroppen: många!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar